środa, 8 października 2014

Rozdział 14


Rozdział +18
Czytasz na własną odpowiedzialność

~ Justin ~

            Gdy wyszliśmy z jacuzzi położyłem swoją dziewczynę na łóżku i zacząłem składać krótkie, zmysłowe pocałunki na jej szyi.
            Wtedy moja kochana anielica nie protestowała. Sama zaczęła odwzajemniać moje pocałunki.
            Położyłem się na plecach kładąc swoją ukochaną na sobie, dzięki czemu jej ręcznik osunął się niżej. Położyłem swoje ręce na nagiej skórze jej pleców i zacząłem po nich błądzić.
            Nasze pocałunki stały się coraz bardziej namiętne. Wszystko, czego teraz pragnąłem i potrzebowałem do szczęścia to Emilia.
            Upadła Anielica uśmiechnęła się słodko do mnie i lekko podniosła się ściągając mój ręcznik, po czym znów usiadła na mnie.
            Jej ręcznik osunął się jeszcze niżej, a ja jednym sprawnym ruchem pozbyłem się go całkowicie i rzuciłem w kąt pokoju.
            Teraz moja anielica została w samym stroju kąpielowym. Wyglądała tak seksownie, że nie mogłem jej się oprzeć.
            Przerzuciłem dziewczynę pod siebie i zacząłem nią namiętnie całować. Powoli zacząłem rozpinać górę z jej bikini, bo bałem się, że może się to skończyć, tak jak ostatnim razem, gdy próbowałem się do niej zbliżyć.
            Jednak, gdy Emi wydała z siebie cichy jęk zniecierpliwienia od razu przyspieszyłem swoje działania.
            W całym pokoju szło wyczuć tą napiętą, namiętną atmosferę. Emi jednym ruchem pociągnęła w dół moje kąpielówki, z których wyskoczył mój naprężony przyjaciel.
            Pocałowałem zagłębienie szyi mojej kochanki i szybkim ruchem ściągnąłem z niej dół od bikini.
            Gdy moja ukochana była już naga rozchyliłem lekko jej nogi i zacząłem całować wewnętrzną stronę jej ud.
            Kilka minut później przywarłem do jej ust z namiętnym pocałunkiem, delikatnie w nią wchodząc.
            Poruszałem delikatnie biodrami w przód i w tył, a gdy zobaczyłem, że sprawiam jej tym przyjemność zacząłem przyspieszać, przez co moja ukochana zaczęła głośno jęczeć krzycząc moje imię.
            Nie ukrywam bardzo mi się to podało. A to, co stało się kilka minut później jeszcze bardziej mi się spodobało.
            Wtedy zrozumiałem, dlaczego Upadły Anioł nie może zbliżyć się w ten sposób do człowieka.
            Gdy zbliżaliśmy do szczytu naszej przyjemności zaczęliśmy się unosić nad łóżkiem.
            To było niesamowite. Uprawiać sex w powietrzu z kobietą, którą się naprawdę kocha to naprawdę było nie lada przeżycie.
            Chwilę później opadliśmy z powrotem na łóżko. Doszliśmy w tym samym momencie, po czym opadłem wyczerpany na łóżko kładąc się obok swojej księżniczki.
            Przytuliłem nią mocno do siebie, a moja ukochana położyła swoją głowę na moją klatkę piersiową na moim torsie.

Tydzień później

            Dziś wracamy do Atlanty. Przez cały pobyt na Hawajach staraliśmy się unikać Seleny i na szczęście dobrze nam to wyszło, ponieważ nie była w stanie nam zagrozić.
            Wiem, że ta dziewczyna nie jest w stanie nic zrobić, aby odebrać mi moją kochaną Emilię.
            Nigdy nie będzie w stanie nas rozdzielić. Po powrocie do Stanów w domu swojej ukochanej zastałem Christiana. Słyszałem, że jest upadłym, ale do tej pory w to nie wierzyłem.
            - Chris, jak tam twój urlop? – Spytała pogodnie moja Emilia, która wtulała się w mój bok.
            Podczas tych krótki wakacji naprawdę się do siebie zbliżyliśmy, co powodowało, że oboje staliśmy się szczęśliwsi.
            - Dobrze. Dziękuję, że pozwoliłaś mi odwiedzić bliskich. – Powiedział Beadles unikając wzroku mojej dziewczyny.
            - Chris mam dla Ciebie wyjątkowe zadanie. Chcę Cię mianować moim zastępcą. Dobrze wiesz, na czym ta praca polega i wykonujesz nią najlepiej ze wszystkich Upadłych Aniołów. Miałam z Tobą najmniej problemów i chciałam Cię prosić, abyś podczas każdej mojej nieobecności zarządzał naszym światem. Bo po ostatnich atakach chyba częściej będę robiła sobie wakacje, a nie raz na pięćset lat. – Zażartowała moja ukochana.
            Christian nie wiedział, co ma powiedzieć, ale bez zawahania się zgodził.
Po przeczytaniu skomentuj

Czy Upadła Anielica może zajść w ciążę?
Jak Chris poradzi sobie w roli zastępcy przywódcy?

Życzę miłego czytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz